Załącznik nr 4 - Wniosek o żądanie usunięcia danych osobowych
Katowice, dnia …………………………
………………………………………
(Imię i nazwisko wnioskodawcy)
………………………………………
(Adres wnioskodawcy lub e-mail)
………………………………………….
………………………………………….
………………………………………….
………………………………………….
Wniosek o żądanie usunięcia danych osobowych
Zgodnie z art. 17 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwanego dalej „RODO”) wnoszę o niezwłoczne usunięcie przetwarzanych przez placówkę następujących danych osobowych:
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
Sposób przekazania informacji o zrealizowaniu wniosku*: ………….……………………………….
…………………………………………………………………………………………………………
……………………………………
(podpis wnioskodawcy)
*Podać rodzaj zwrotnej formy poinformowania o zrealizowaniu wniosku. (osobisty odbiór w placówce, list polecony, zwrot na adres e-mail, ePUAP)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego