Ochrona Danych Osobowych

Załącznik nr 4 - Wniosek o żądanie usunięcia danych osobowych

Załącznik nr 4 - Wniosek o żądanie usunięcia danych osobowych

Katowice, dnia …………………………

 

………………………………………

(Imię i nazwisko wnioskodawcy)

 

………………………………………

(Adres wnioskodawcy lub e-mail)

………………………………………….

………………………………………….

………………………………………….

………………………………………….

 

Wniosek o żądanie usunięcia danych osobowych

 

Zgodnie z art. 17 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwanego dalej „RODO”) wnoszę o niezwłoczne usunięcie przetwarzanych przez placówkę następujących danych osobowych:

 

……………………………………………………………………………………………………………

 

……………………………………………………………………………………………………………

 

……………………………………………………………………………………………………………

 

……………………………………………………………………………………………………………

 

 

 Sposób przekazania informacji o zrealizowaniu wniosku*: ………….……………………………….

…………………………………………………………………………………………………………

 

……………………………………

                                                                                                                           (podpis wnioskodawcy)

 

 

 

 

*Podać rodzaj zwrotnej formy poinformowania o zrealizowaniu wniosku. (osobisty odbiór w placówce, list polecony, zwrot na adres e-mail, ePUAP)

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 października 2021 14:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksandra Piotrowska
Ilość wyświetleń: 144
04 października 2021 14:43 (Aleksandra Piotrowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany